15 May 2013

salam & selamat petang.. koya je i bagi salam, duduk atas kerusi bersandar badan dan kepala, jari mengetak dan ketuk keyboard. erhh! sungguh!.. aku ingatkan aku dah jadi bos dah tadi. ya, angan seorang Reenilyna.

stop pembukaan yang panjang. sat! nak sape uols dulu.. hai awak awak.... poyo tak kat situ???

 duduk depan pc dengan kerusi yang selesa & aircond yang sejuk.. aku stay kat lebri yang aku da anggap macam offies aku.. katakaw... huhu...

no point here, petang yang bening ni yang sebenarnya aku pun tatau bening tahap yang macam mana, kelas pun takdak selepas bertungkus lumus pagi tadi siapkan saimen falak yang perlu diantau sebelom tengah hari.. semput mak siapkan tau!!

dengan kepala yang tak berapa sehat semalam, aku pon tido awal, lepas je perjumpaan untuk projek KO, beli makanan untuk buka puasa, tunggu azan. makan. rehat sebentar tapi bukan dengan kit kat!. lima minit, enam minit, tujuh minit, cukupp!! kepala dah macam perut senak. elok lagi perut senak tak lah sakit sangat. tapi ni sakit kaww punya. kesian kat aku. dala pakwe pon takde nak tolong beli panadol! poyo kau Reen.. huahua.. lalu aku pun tidor.. siap off talipon kauuuu... letak tanda 'JANGAN KETUK PINTU BILIK AKU, SEKALI KAU KETUK, 2 KALI AKU BAGII!!!'

kauuu... orang lalu depan bilik pon takde bunyi wehh.. hahaha! kol 11 aku jaga.. kepala pun dah okay.. aku g mandi basuh baju... tet tet tet.. . . gedegang!! pintu bilik mandi di ketuk orang.. aku dalam hati.. " ni nak skodeng cara kasau ea, seminggu ko muntah hijau kalo nampak aku kat dalam ni" hahaha!

" Reen saimen kena anta esok wehhhh ".. nampak tak cemas kat situ???  sampai aku tengah mandi pun die kejar aku kat tandas..agak kalo aku nak berakkk, tekejut taikk aku tamau keluaq... aku : 'lime blasss" .. " esok laaaa" .. aku: "laaa yeke". steady lagi.. aku pon taktau kenapa aku bapak steady gila.. 
senyaaappp.. aku pon meneruskan keje2 kewanitaan aku tu... derrhhh...

lepas tu memang tak ngantuk.. takleh tido pon.. sementelah 'en.gem' aku pon da tido.. so aku pon buat la sket saimen tu... dengan nak kne ngafal pulok tuk esokkk.. takpe,,.. steady lagi... tuk tak tuk tak... arhhhh...3 pagi.. tak ngantuk lagi.. ni kalo tak tido mau sembap mata aku esok... tutup laptop... tido..
lena pula tu.. sampai la 6 setengah.. bangun, mandi, solat, sambung buat keje.

pepagi lagi da buat muke bengang, ko rilek aa gegel.. takyah buat muke taikkk sangat.. da ke Allah bagi akal memang untuk berfikir... kalo ko tak nak fikir ape la bezanye  kau ngan haiwan????? ha ha... ce jawabbb??? dan kau kenapa Reenilyna emosi tetiba... hahahaha!...

okay lah... tamau citer yang tu.. apa pun saimen tersebut telah pun dengan jaya dan selamatnya diantau. Aku dengan ketiak yang basaaahhh! sebab terpaksa buka langkah besar balik hostel sebab ada 2 page yang tinggal kat bilik, akhirnya menamatkan kesemputan aku tu.. dan alhamdulillah, semua saimen utk sem ni telah pun dihantar.. hanya yang tinggal beberpa pembentangan sahaja lagi..

sungguh! tak sabar nak tamatkan sem ni.. than.. i have 3 semester more... ya Allah.. permudahkan urusan seorang hamba mu ini... amiiiinnnnnnnnnnnnnnn


No comments:

Post a Comment